Úprava IDM

Základní informace


Název zadávacího postupu

Úprava IDM

Systémové číslo NEN

N006/24/V00002626

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00002626

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Uzavřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

11. 03. 2024 10:09

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Petr

Příjmení

Čermák

E-mail

petr.cermak@czso.cz

Telefon 1

+420 274052352

Předmět


Popis předmětu

Zadávací dokumentace k zakázce „Úprava IDM" Zadavatel: Český statistický úřad, IČO: 00025593, DIČ: CZ00025593 Předmět - popis Úprava IDM Specifikace: ČSU vypisuje výběrové řízení na implementaci autentizačního bodu ve vazbě na budovanou jednotnou autentizační platformu týkající se následujících činností (ve spolupráci s ČSÚ): Úprava IDM způsobem, aby zakládalo účty zaměstnanců do adresářové služby, načítalo z adresářové služby účty externistů a publikovalo do adresářové služby úřadu role (členství ve skupinách) • Vyjasnění vazeb mezi IDM, adresářové služby, HR systémem a připravovaným systémem SIS v5 • Konfigurace adresářové služby • Konfigurace automatického systému zálohování a verzování DB • Vytvoření testovacího prostředí adresářové služby (2x OpenLDAP server, konfigurace LB) pro IDM • Vytvoření systému logování změn stavů uživatelských účtů • Úprava konfigurace adresářové služby pro integraci s IDM • Testování funkčnosti • Dokumentace Zájemci musí předložit prokazatelné znalosti technologií IDM a adresářové služby. Jedná se speciálně o zkušenosti s uvedeným prostředím. Předchozí zkušenosti v úspěšné implementaci podobného řešení s využitím výše uvedených technologií. Místo plnění: v sídle zadavatele Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10 Kontaktní osoba: Ing. Petr Čermák, tel: 27405 2352, email: petr.cermak@czso.cz Podání nabídky: elektronicky prostřednictvím elektronického tržiště NEN. Termín pro podání nabídky: do 27. 2. 2024 10:00 hod. Hodnocení zakázek: Jediným kritériem bude nabídková cena. Metoda hodnocení bude minimalizační a automatická. Cenu je třeba uvádět bez DPH. Termín dodání služby: Dodání služby do konce května 2024. Cena: maximální cena je stanovena na 198 500,- Kč bez DPH – uváděna v nabídce, přičemž hrazena bude na základě potvrzeného akceptačního listu a řádného daňového dokladu. Výsledkem výběrového řízení bude objednávka na vítězného uchazeče. Kvalifikace: Způsobilým pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: a) splňuje základní způsobilost dle ustanovení § 74 zákona, b) splňuje profesní způsobilost dle ustanovení § 77 zákona. Způsobilost lze doložit Čestným prohlášením. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu.

Kód z číselníku NIPEZ

72590000-7

Název z číselníku NIPEZ

Odborné počítačové služby

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

72590000-7

Název z číselníku CPV

Odborné počítačové služby

Název předmětu

Odborné počítačové služby

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail11. 03. 2024 10:09Uveřejnění účastníků
Detail11. 03. 2024 10:09Uveřejnění výsledku